جالب ...!!!
 
درباره وبلاگ


اینجا فقط و فقط حال کنین....
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 1569
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

funشهر (طنز و خنده و مطالب جالب )
از جون مرغ تا شیر آدمیزاد




هلمز جوان 24 ساله سفید پوست آمریکایی شاگرد ممتاز دانشگاه متولد 13 دسامبر 1987 روز بیستم جولای گذشته  در یک سینما در شهر آرورا در ایالت کلرادوی آمریکا 12 نفر را کشت و بیش از 60 نفر را زخمی کرد.

.

 
- من به 71 نفر شلیک کردم و 12 نفر از انها  را کشتم.

اگر مسلمان بودم قطعا مرا تروریست خطاب می کردند
 
 

اگر عرب بودم تیر اندازی من حتما یک اقدام تروریستی بود
 اگر سیاه پوست بودم یک جنایتکار و کانگستر بودم
ولی من یک سفید پوستم
پس این جنایت ناشی از بیماری روانی بوده است
این است معیارهای قضاوت حقوق بشر غرب




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:متن, :: 15:31 ::  نويسنده : tifoosi